Leer nu online schrijven in begrijpelijke taal

18 maart 2020

Het coronavirus dwingt ons om contact met elkaar te verminderen. Scholen zijn dicht en scholieren krijgen online onderwijs. Veel werknemers en zzp’ers werken thuis, vaak online. ‘En als je niet kan thuiswerken, kan je altijd nog thuis je kennis en vaardigheden ontwikkelen’, zegt hoogleraar Arbeidsmarkteconomie Ton Wilthagen.

En zo is het maar net. Wie niet thuis kan werken, maar wel thuis moet blijven, heeft tijd om iets te leren. En wie wél thuis aan het werk is, heeft nu een ander weekprogramma dan normaal. Dan heb je misschien ook juist tijd om iets te leren.

Begrijpelijke taal bijvoorbeeld!

Met onze e-learning leer je online teksten schrijven in begrijpelijke taal. De e-learning bestaat uit 21 korte interactieve lessen met veel filmpjes en schrijfopdrachten. Je leert op een effectieve en leuke manier begrijpelijke teksten te schrijven. Bekijk hier de demo van de e-learning: https://www.glanupegalain.nl/user/user/requestDemoLogin.