Beste Simo, Vanmiddag heb ik de opleiding Begrijpelijke Taal afgerond. Ik wil je graag een compliment geven

18 augustus 2021

Beste Simo,

Vanmiddag heb ik de opleiding Begrijpelijke Taal afgerond. Ik wil je graag een compliment geven over de opzet van de opleiding.

Ik was aangenaam verrast door de opzet van deze opleiding. Meestal bestaat een training uit twee lange dagen met veel theorie. De opzet van deze opleiding met korte online bijeenkomsten en in de tussentijd zelf actief bezig zijn met e-learnings heeft vier grote voordelen:

  • Naar mijn idee leer je het meeste door te doen. Fijn dat je meteen aan de slag kunt met de e-learnings.
  • De e-learnings zijn makkelijker in te plannen dan een hele cursusdag en kan je ook opgedelen in stukjes.
  • Tussendoor kun je gericht vragen stellen in de online sessies.
  • De laatste sessie in een klein groepje was heel persoonlijk.

Ik heb over deze opzet verteld in mijn MT en mijn team en iedereen is enthousiast. Ik hoop dat het jullie een paar extra deelnemers heeft opgeleverd!

Dank je wel voor je goede tips!

Met vriendelijke groet,

Ellen van Hoek-de Jonge

ABN AMRO | Client Services